May 30, 2015

Recenze | Samoopalovací mléko RYOR.

Ahojky krásky :) ... V dnešním článku se zblízka podíváme na samoopalovací mléko od Ryoru. Já patřím mezi ty lidi, kterým barvou pleti nebylo moc naděleno. V zimě se mi často stává, že se mě lidé ptají, jestli mi není špatně, protože jsem taková nějaká zelená. Prostě přes zimu mám barvu stěny a nevypadám moc zdravě. Přes zimu mě ani tolik nebaví líčení, protože k mému světlému odstínu se mi jen tak něco nelíbí, ať na sebe dám cokoliv, nevypadá to tak dobře, jako v létě, nehledě na to, že je na mě vše tmavé. V životě jsem zatím zkoušela dva samoopalováky a to nějaký od Astridu, který strašně smrděl a byl oranžový a nějaký samoopalovací gel od Nivei, který na tom už byl lépe, ale také hrozně smrděl, byl takový lepivý a navíc se musel aplikovat 2-3 dny za sebou, aby to udělalo nějakou barvu a tři dny ve smrdu jsem opravdu nevydržela (recenze zde). Navíc jsem chtěla najít nějaký samoopalovák, který bych si mohla dát i na obličej a zároveň mě neudusil. Myslela jsem si, že takový snad ani nedělají a když už, tak bude určitě drahý. Zkrátka už jsem nedoufala v levnou variantu, která by splňovala moje kritéria a pomalu jsem se smiřovala s tím, že přes polovinu roku budu ředitelkou vápenky. Až jsem si ale jednou tak googlila a hledala jsem samoopalováky a narazila jsem na video Péti Lovely Hair, kde mluví o jejích Top samoopalovácích a mluvila v něm o mléku od Ryroru. Na fotce se mi strašně líbila jeho barva na pleti a nadšená jsem byla i z ceny, takže jsem si ho šla hned objednat. Teď už ho mám odzkoušený a můžu vám o něm něco napsat. Jdeme na to :)


Co slibuje? ,,Samoopaloací hydratační mléko dodá pleti svěží, bronzově opálený odstín po celý rok. Mléko stačí používat jednou týdně. Před aplikací je vhodné použít peeling Ryror, zvláště na zrohovatělá místa." 
• použití po celý rok
• přípravek rovnoměrně rozetřít na pleť 
• nutnost umýt si ruce po aplikaci
• dermatologicky testováno

Co splnilo? Na první pohled mě zaujal obal, který mi příjde jednoduchý a tím vypadá pěkně. Má šroubovací uzávěr a aplikuje se tak, že si ho jednoduše vymáčknete z balení. Občas to chce více síly, protože balení má občas tendenci nasát vymáčkutý obsah zpět dovnitř :D. Má konzistenci klasického hydratačního mléka. Není hutné, takže se dobře roztírá. Úžasně hyydratuje, takže není potřeba se před ním mazat nějakým mlékem. 



Před aplikací je dobré se oholit a udělat si peeling, aby opálení lépe vypadalo a déle vydrželo. Pokud máte na kůži nějaká suchá místa, mléko na ně chytne o něco tmavěji, ale tohle dělají všechny samoopalováky, tomu se člověk nevyhne :). Mléko příjemně voní, žádné smrady, rychle se vstřebává a nelepí. Nejlepší je ho nanášet ve dvou tenkých vrstvách, to pak vznikne krásné přirozené opálení. Nedělá na pokožce fleky, pokud ho tedy někde špatně nerozetřete, chce to být opravdu pečlivá a důkladně vše rozetřít. Moje problémová místa jsou lokty a zápěstí. Ono jak si pak myjete ruce, tak se to rychleji vymývá a pak mám většinu času bílé dlaně :D. Ale nějak mi to nevadí, teď už jsem na hřbet ruky po umytí rukou nanesla mléko štětcem, aby si je už nemusela mýt a měla jsem opálené celé ruce a ne jen po zápěstí. S těmi lokty to ale nedokážu ošéfovat, tam to mám vždycky oranžové, ale až tak do očí to nebije. 



Je dobré po natření chvíli běhat po bytě, než se to vsákne a pak teprve se obléct, stačí tak deset minut. Mléko začíná na kůži tmavnout zhruba po třech hodinách, ale nejlepší je natřít se večer a ráno se probudit krásně opálená, to má pak člověk radost, že to ani nedalo tolik práce :). Tmavne do krásné hnědavé barvy, žádná oranžáda. Je to přesně odstín, jaký chytám, když se sama opálím, takže to vypadá velmi přirozeně a zdravě. Používám ho i na obličej a tam nedělá fleky vůbec. Doporučuji mléko lehce rozblendit i do vlasů, aby tam byl přirozený přechod. Bála jsem se, že když jsem tak hnědá a zpotím se, že budu mít neustále špinavé oblečení, ale mile mě překvapilo, že jsem neměla špinavé ani bílé tričko, ve kterém spávám, takže špinění se nemusíte bát. Výdrž je ohromná, i po týdnu jsem pořád krásně opálená. Na obličeji to tak dlouho nevydrží, protože se dvakrát denně odličuji, ale na rukách to mám celý týden. Vymývá se postupně, nestane se vám, že se vám na těle budou dělat světlé flíčky, jde to rovnoměrně, což je úžasné. Stojí jen 162 Kč, takže my chudší můžeme zajásat, že si můžeme dovolit tak skvělý produkt :). Seženete ho na jejich stránkách nebo v kamenné prodejně Ryor.

Toto mléko jsem si zamilovala, už ho nedám z ruky a jestli ho přestanou vyrábět, tak se asi zastřelím :D. Můžu ho jen doporučit, kdo chce mít přirozené opálení i přes zimu, toto bude úžasné :). A teď už se koukneme na fotky před a po :). Na fotkách to není vidět tak dobře, jako ve skutečnosti, strašně to bere barvy :)





13 comments :

  1. Výsledek je moc pěkný :) Já na ty lokty dávám vždycky klasické tělové mléko před použitím samoopalováku a většinou to pak vypadá pěkně :) Jinak zkus třeba vyzkoušet nějakou rukavici na nášení samoopalováku, já mám od xen tanu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem s ním moc psokojená :). Tak to příště musím vyzkoušet, snad to bude lepší :). Jinde mi to problém nedělá, takže mi na roztírání stačí ruce.

      Delete
  2. Mléko mám taky, ale ne obličej bych se bála ho dát, když mi ucpává póry skoro všechno. Nejradši ho používám jen na nohy a ruce, protože bych ho stejně nedokázala rovnoměrně rozetřít po celém těle :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky mám na tohle poměrně citlivou pleť, ale po použití tohoto mléka, jsem žádnou negativní změnu nezaznamenala, takže dobrý :). Já natírám jen obličej, dekolt a ruce :D

      Delete
  3. Vypadá to opravdu krásně přirozeně. Já se přiznám, že jsem teda strašně bílá, ale do opalováku jsem se nikdy nepřinutila, mamka mi sice jeden sama koupila, ale já na to prostě asi nejsem. :(

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. Moc pěkný produkt, asi se na něj podívám .
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz

    ReplyDelete
  5. Natočíš video co je ve tvé kabelce?

    ReplyDelete
  6. Natoč zase nějaký vlog. Jsi skvělá bloggerka a youtuberka

    ReplyDelete
  7. Samoopalováky jsem nikdy nezkoušela, ale už jsem na ně měla taky hodněkrát zálusk a tento vypadá moc dobře :3 Hodně mě láká si ho pořídit a asi tak brzo učiním, konečně už budu vypadat živě a ne mrtvolně jako doteď :D

    ReplyDelete
  8. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No to jsem byla jednou zase šikovná a omylem jsem smazala tvůj komentář :/. Snad si ho s mamkou oblíbíte, jako já :). Druhou vrstvu nanáším až se ta první lehce vsákne :). Pěkné léto i tobě :)

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...