July 9, 2012

Video: Průvodce mým pokojem.

Hezký den :)

Po 6-ti hodinách ukládání jsem tu s tímto videem, které vás zavede do tajů mého pokoje :).
Mám úplně obyčejný pokoj a myslím, že to někoho ani nebude bavit, ale řekla jsem si, že mám takováhle videa od ostatních blogerek ráda, tak že to zkusím taky. Navíc jsem o tohle video byla poprošena :).




Jak jste si mohli všimnout, mám ráda růžovou a modrou barvu, proto mám pokoj sladěn právě do těchto vdou barev, které se mi dohromady líbí :).


A TADY JE TAKOVÝ MENŠÍ UPLOAD !
Přestěhovala jsem tu komodu na prvním obrázku z druhé strany, kde je nyní to křeslo, podle mě to teĎ vypadá lépe a na té jedné straně konečně nění taková dlouhá nevzhledná řada komod. 
Navíc je to teď i praktičtější, protže na té straně, kde byla ta komoda, je topení, tudíž jsem ji neměla úplně u stěny, takže mi tam stále padaly věci. Když jsem ji odtahovala, našla jsem tam nějaké staré tužidlo na vlasy :D. Obě komody mám teď ke zdi přisunuté, takže jsem konečně spokojena :).

Teda dalo mi docela zabrat tu komodu přestěhovat, byla těžká jako kráva...haha!



Pokud jste také natočily nebo se na video Room Tour chystáte, budu ráda, když mi pošlete odkaz do komentářů :)

With Love your eL.


8 comments :

  1. máš moc pěkný pokojíček :) masožravka je super, taky bych chtěla, aby mi požírala mouchy :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju :) Tento měsíc jich sežrala už asi 10 a má mít tak 1 na měsíc, nj bude přežraná :D

      Delete
  2. krásnu izbu máš :) najviac sa mi páčia farby tvojej izby ;) hej mäsožravku by som brala aj ja :-D
    abeilleslife.blogspot.sk

    ReplyDelete
  3. Moc hezký video!! Máš moc pěkný pokoj :)

    ReplyDelete
  4. Jé, nějakou takovou tapetu sháním :(

    Btw. zvu tě na mou giveaway
    http-nikolecka-blogspot-sk-2012-07-ahoj-html-comment-form
    :)

    ReplyDelete
  5. Krásnej pokoj, jsi moc sympatická :)) Co bych dala za tvou postel :D*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji :) Jojo, ta postel je pohodlná :D

      Delete

Děkuji moc za všechny komentáře :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...